ناشناس ( تحصیلات : دبیرستان ، 17 ساله )

من می خواستم دختر باشم. ولی از وقتی که بیداری جنسی شده ام و به پورن و..... نگاه کردم دیگر نمی خواهم دختر باشم. خواهشا کمکم کنید.


مشاور (خانم قربانی)

سلام بر شما همراه گرامی سایت راسخون.
همراه نوجوان، چه بهتر بود که بر چه اساسی و چرا تمایل داشتید در قالب جنسی مخالف با هویت کنونی تان ظاهر شوید و چرا جنسیت خود را دوست ندارید.
در هر حال تمایل به تغییر جنسیت، نوعی ملال جنسیتی و اختلال محسوب میشود که سلامت روان را تهدید خواهد کرد. در نظام افرینش نه دختر بودن و نه پسر بودن، هیچکدام نقص و برتری ندارد و این تفاوت جهت جریان نظام طبیعت و ادامه نسل و.. ایجاد شده است. اگر بر اساس الگوگیری مناسب و همراهی با والد هم جنس تان، بتوانید جنس مردانه خود را خوب بشناسید و برتری های او را ببینید خواهید دید که مرد بودن و جایگاه قدرت را دارا بودن، حامی بودن و نقش ستون و تکیه گاه بودن برای دیگران چه لذتی برای او دارد و دیگر خواستاد تعویض نقش خود را نخواهید داشت. و یا اگر به دور از نمایش های سخیف و تعریف ابزار گونه زن، به او بنگرید خواهید دید که‌ نقش زن در جامعه و در تمامی موقعیت ها کمتر از مرد نیست و شان او برابر با هر مردی خواهد بود. پیشنهاد میکنم در مورد فلسفه خلقت زن و مرد و جایگاه و تاثیر انها در نظام خلقت و جامعه مطالعه کرده و جنس خود را خوب بشناسید.(بهتر است این مطالعات در حوزه مطالعات اسلامی باشد) با افزایش اگاهی خود، میتوانید مشکلات و دلایل هویت یابی غلط خود را بیابید و با الگوگیری از مردان برجسته روزگار، مسیر هویت یابی را به درستی طی نمایید. در ادامه نیز در گروه های همجنسان خود که با قدرت در جامعه حضور میابند، عضویت داشته و سعی کنید ویژگی های جنسیتی خود را بیشتر لمس نمایید. اگر همچنان دچار مشکل بودید، حتما به یک رواندرمانگر مراجعه فرمایید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.